środa, 3 grudnia 2008

Nauka angielskich piosenek - cd

Od ostatniej mojej wiadomości związanej z nowym panelem piosenek w naszej bazie przybyło ponad 100 nowych utworów, zatem każdy teraz znajdzie coś dla siebie.

Jednocześnie pojawiło się kilka nowych funkcjonalności, które mam nadzieję, przydadzą Ci się podczas pracy z piosenkami. Oto niektóre z nich:

  • Dodałem możliwość wyszukiwania piosenek według tytułów i wykonawców

  • Dodałem indeks alfabetyczny (od A do Z), dzięki temu możesz szybko znaleźć wszystkie utwory wykonawców zaczynających się na wybraną literę lub wszystkie tytuły (angielskie) zaczynające się na daną literę

  • Dodałem informacje o użytkowniku i dacie dodania utworu do bazy

  • Dodałem sortowanie wg dowolnych pól tabeli, dzięki temu szybko odnajdziesz np. utwory w wersji karaoke lub ze słownictwem, klikając na odpowiedni nagłówek

  • Dodałem możliwość dodawania utworów do listy ulubionych, w ten sposób łatwiej dotrzesz do piosenek, które aktualnie przerabiasz. Przerobione piosenki możesz potem usunąć z listy ulubionych

  • Osoby, które trochę "gubią się" w nowym panelu mogą skorzystać ze starej wersji panelu ;)


Przy okazji chciałbym podziękować wszystkim osobom, które bezinteresownie dla dobra nas wszystkich dodają nowe teksty piosenek, tłumaczenia, linki do teledysków, karaoke, słownictwo z piosenek...

Zapraszam do nauki angielskiego na przykładzie nowych piosenek oraz do dalszej rozbudowy naszej bazy:

http://www.slownictwo.pl/panelq.php?f=songs


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz