piątek, 3 sierpnia 2012

Angielski a Klub Konsumenta Familo

Ostatnio robi się w internecie bardzo głośno za sprawą projektu Familo (wcześniej występującego pod roboczą nazwą Polski Klub Konsumenta), który poprzez przyjazny klimat oraz dogodne warunki zakupów ma sprzyjać rozwojowi polskiej rodziny.

Ideą tego projektu jest, aby każda osoba mogła kupować znane i lubiane produkty i usługi we własnym internetowym sklepie, płacąc za nie dużo taniej niż normalnie, a docelowo - tylko 10% ich wartości.

A co to ma wspólnego z nauką języka angielskiego?

Otóż od samego początku jestem wielkim zwolennikiem projektu Familo (stając się przy okazji jednym z jego liderów) i uważam, że świetnym rozwiązaniem byłoby, aby również osoby zainteresowane nauką języków obcych mogły po minimalnych cenach uczestniczyć w różnych kursach językowych oraz korzystać z abonamentów w serwisach edukacyjnych, takich jak np. w Slownictwo, czy Etutor, których koszty zostałyby prawie w całości pokryte przez Familo.

Firma jest bardzo otwarta na nowe propozycje od liderów. Spółka planuje w przyszłym roku udostępnić produkty dla firm. Od nas teraz wiele zależy, czy wśród nich znajdą się produkty i usługi o jakich piszę powyżej.

Dlatego bardzo mnie ciekawi, jakie jest Twoje zdanie na ten temat i czy chciałbyś/chciałabyś w przyszłości korzystać z takich rozwiązań i możliwości?

Do Familo można przystąpić wyłącznie z polecenia partnera. Zatem jeśli chcesz dołączyć do projektu z mojej rekomendacji oraz śledzić dalszy jego rozwój, to zapraszam do rejestracji na stronie http://www.familo.com

Oczywiście rejestracja jest całkowicie darmowa i do niczego Cię nie zobowiązuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.